top of page

TEAM

Get to Know Us

TravelleerX Founder

MOHAMED AHMED

TravelleerX Founder

Travel isn’t always pretty. It isn’t always comfortable. Sometimes it hurts, it even breaks your heart. But that’s okay. The journey changes you; it should change you. It leaves marks on your memory, on your consciousness, on your heart, and on your body. You take something with you. Hopefully, you leave something good behind.

TravelleerX Co Founder

ABDELRAHMAN FARID

TravelleerX Co Founder

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover

Blog: Team Members

YOUR BUSINESS TRAVEL AGENTS

Not Your Average Business Expense

BUSINESS CONFERENCE

At travelleerx, we can make your next Business Conference a breeze, including setting up a hotel and booking transportation. Our business travelers get exclusive deals and enjoy luxurious travel experiences. Let us handle the details of your next business trip and arrive at your Business Conference feeling refreshed and energized.

airport on phones
sitting in airport

WEEKEND SEMINAR

The next time your work takes you to another city, let us help you get there. travelleerx has exceptional partnerships with airlines, hotels, and car rental services. We are here to make your next Weekend Seminar as smooth as possible. Contact us and we’ll take care of the details so you can focus on the work at hand.

Our agents at travelleerx work hard to meet all of your travel needs. Contact us and let us plan your next business trip.

Blog: Business Travel

ALL ABOUT OUR AGENCY

The Travel Pros

travelleerx was founded in 2023 to provide the San Francisco area with the best travel agency services. Our team of experienced agents have always been passionate about making people happy, and what better way than to help them get to their dream destination?

Our number 1 priority is to provide superb customer service. Since our establishment, we have provided our clients with all the travel services they need to ensure a memorable, hassle free vacation. Whatever type of trip you are looking to take, we’ve got you covered. Get in touch today and we’ll take care of the rest.

Blog: About Us
Blog: Blog2
Search
  • Writer's pictureabdelrahman Farid

استمتع بأفضل رحلات السفاري في شرم الشيخ


سفاري موتوسيكلات في شرم الشيخ من أشهر و أمتع الرحلات في شرم الشيخ، حيث يمكنكم مشاهدة مناظر الجبال الخلابة في وقت الشروق أو الغروب و الاحساس بروح المغامرة في الصحراء و التعرف علي حياة البدو.

سفاري موتوسيكلات في شرم الشيخ من أكثر الرحلات شعبية في شرم الشيخ، حيث تجذب السائحين من مختلف الجنسيات،العرب و المصريين بتجربة قيادة الموتوسيكلات في الصحراء وسط الجبال و الاستمتاع بروح المغامرة و الفكاهة مع الاصدقاء بالاضافة الي التقاط العديد من الصور في الصحراء مع التعرف علي حياة البدو.

يوجد مواعيد عديدة لأخذك من الفندق و بداية الرحلة و أفضل هذة المواعيد: ٣،٣٠ فجرا،٣،٠٠ عصرا،٥،٠٠ مساءا و ذلك لان في هذة المواعيد الجو يكون معتدل مع امكانية مشاهدة شروق أو غروب الشمس في الصحراء وسط مناظر الجبال و التلال الخلابة مع امكانية التقاط العديد من الصور الرائعة.

الرحلة تستغرق ثلاث ساعات و نصف سيتم اخذكم من الفندق في باص مكيف الهواء و التوجة الي سنتر الموتوسيكلات في الصحراء و هناك سيشرحون لكم كيفية قيادة الموتوسيكلات و هما زرارين (زرار للبنزين و زرار للفرامل) مع شرح جميع الارشادات الواجب الالتزام بها .

بعد ذلك ستبدائون رحلتكم بقيادة الموتوسيكلات(البيش باجى) ذو الاربع عجلات لمدة ساعاتين كاملتين بمرافقة المرشد، بعد ذلك يستضيفكم في الخيمة البدوية لشرب الشاي البدوي ذو الطعم الرائع، و في خلال الرحلة يكون لديكم الفرصة للتصوير في الصحراء بين الجبال و التلال ، بعد ذلك العودة بالباص الي الفندق.

اذا كنتم تودون التعرف علي الحياة في الصحراء و البدو فيمكنكم اخذ رحلة سوبر سفاري موتوسيكلات في برنامج الرحلة ساعاتين قيادة الموتوسيكلات،30 دقيقة ركوب جمال، ساعة و نصف عشاء بدوي (مشويات) مع مشاهدة البرامج الترفيهية المتنوعة مثل الرقص الشرقي،رقص شعبي،عرض الثعابين و غيرها من البرامج الممتعة.

أما اذا تودون سرعة أعلي أو تصتحبون أطفال معكم فاليكم برحلة سفاري كار باجي أو سوبر سفاري كار باجي.أما اذا تريدون تجربة كل شيء في الصحراء فاليكم برحلة ميكس سفاري، في برنامج الرحلة أولا قيادة الموتوسيكلات في الصحراء لمدة ساعة، ثانيا ركوب جمال لمدة 30 دقيقة، ثالثا شرب الشاي البدوي في الخيمة البدوية.



اخيرا قيادة الكار باجى في الصحراء لمدة ساعة.أما اذا تريدون فقط التعرف علي حياة البدو مع تناول العشاء في الصحراء مع مشاهدة بعض البرامج الترفيهية فاليكم برحلة العشاء البدوي.

متاح ثلاث مواعيد حسب رغبتك،٣،٣٠ فجرا،٣،٠٠ عصرا،٥،٠٠ مساءاالتحرك من الفندق مع مرافقة المرشد في باص مكيف لسنتر الموتوسيكلاتقيادة الموتوسيكلات من السنتر مع مرافقة المرشد الذي يشرح لكم كيفية قيادة الموتوسيكلات و هما زرارين(زرار للبنزين و زرار للفرامل) قيادة الموتوسيكلات في الصحراء لمدة ساعاتين مع وقفات للتصوير.

بعد ذلك شرب الشاي البدوي في الخيمة البدويةالعودة الي سنتر الموتوسيكلات و بعد ذلك بالباص الي الفندق .



أشياء ضرورية للرحلة :-

شال بدو

نظارة شمسية

حذاء رياضي


38 views0 comments
bottom of page